perjantai 20. tammikuuta 2012

Minä itse - mulle

Aamulla päättelin vihdoin itselleni sukat, jotka on olleet valmiina jo ainakin puoli vuotta. Mun omat ihanan petroolin väriset villasukat. Voi kuinka mukavalta uudet vullasukat jalkaan taas tuntuikaan. Näitä ei pidetäkään kengissä piiitkääään aikaan. Näillä fiilistellään vaan sisätiloissa. Sukkien kuva löytyy muuten myös siitä kuvasta, jossa oli tosi monet sukat joulupaketteihin.
En ottanut puikoille tänään lörppöäkään, en. Eikä virkkuukoukkukaan osunut käteen, ehei.
Puikoille pääsi tumman turkoosista peruskämmekkäät ja ihan mulle ittelleni. Lämmittämään käsiä, ettei ne ole kylmät silloin, kun pikkuinen herää päikkäreiltä yms. Joten silloin ne käteen tulee laittaakin, ettei kylmät kädet tunnu. Automatkoillakaan hanskat ym ei oo oikein mun juttu, kun ei ne kädessä voi kutoa sukkaa. Kämmekkäät kädessä se onnistuu.
Huomenna lähdetään käymään kaupungissa ja matkalla on hyvä kutoa nuo valmiiksi, joten katsellaan kuvia sitten vaikka huomenna. Nyt ilmeisesti voisi katsella puikkojen kera hieman telkkua, kun pikkuinen alkoi kiltisti nukkumaan ajoissa tänään ja on ollut unten mailla jo toista tuntia.
Hyvää viikonloppua ♥

Ei kommentteja: